Voksenarrangementer

Bliv ikke snydt på nettet - Undgå digital svindel

Politi logo
Gode råd fra Midt- og Vestjyllands Politi

Fri entré - Der kræves ikke billetter.
Ikast Bibliotek
I samarbejde med
Midt- og Vestjyllands Politi

Grønnegade 25
7430 Ikast
Danmark

Svindel og tricktyveri på nettet bliver sværere og sværere at gennemskue, hvilket kan resultere i, at folk, både unge og ældre, bliver franarret private oplysninger eller større pengebeløb. Svindlen kan også foregå både ude og hjemme, via telefonen eller online. Mulighederne er mange, hvilket også medfører større risici. Hvilke forholdsregler kan den enkelte træffe? Der er hjælp at hent når Midt- og Vestjyllands Politi besøger Ikast Bibliotek.
Politiet kommer til biblioteket for at give gode tips til hvordan man kan undgå at blive at blive snydt og bedraget, og hvad den enkelte specifikt skal være opmærksom på i situationer som disse. Arrangementet henvender sig til alle, uanset alder og kendskab til emnet.