Lån bibliotekets lokaler

På Ikast Bibliotek er der to mødelokaler, et til 12 personer og et til otte personer. Derudover er der en større samlingssal der er godkendt til 150 personer.

Brande Bibliotek råder ikke over egne lokaler, men lokalerne på Artium kan bookes online.

Det er kun godkendte foreninger, som kan booke lokaler. Er det første gang din forening skal booke lokaler bedes i orientere jer i Ikast-Brande Kommunes retningslinjer for lån af lokaler.

I forbindelse med leje af lokaler på Ikast Bibliotek skal I hente og aflevere en nøgle. Det kræver at man er oprettet som låner. Og møder op i bibliotekets åbningstid.

Det er ikke muligt at booke kommunale lokaler til kulturelle fejringer og festivaler. Lokalerne må ikke bruges til private arrangementer.